top of page
Åbn lærebog i biblioteket

ARTIKLER OM DUFTMARKETING

Dufte ser ikke ud til at være sundhedsskadelige

De mest normale duftstoffer i eksempelvis parfume findes kun i så små koncentrationer i luften, at de ikke kan have en sundhedsmæssig indvirkning på mennesker. Det må skyldes noget andet, når folk bliver dårlige af dufte, siger forskere.

Historien kort:

  • Koncentrationen af de fire mest benyttede duftstoffer i indeklimaet er ikke høj nok til, at det kan have en giftig indvirkning på mennesker.

  • Når folk bliver syge, må det skyldes noget andet, siger forskere.

  • Samme duftstoffer findes i haven, granskoven, og når du plukker en mandarin.

Gallerier

Det her er et godt sted at fortælle folk mere om din virksomhed og de services, du tilbyder. Vil du gøre dette indhold til dit eget? Det er nemt.

SHOWROOMS

Det her er et godt sted at fortælle folk mere om din virksomhed.

Brand Sense Building Brands with Sensory Experience

BrandSenseTM is a holistic way of understanding, deconstructing and building a brand by taking into account how, and where, it impresses each of our five senses. How does a brand look? How does it taste and smell? Is it soft to the touch like cashmere, or does it evoke the sizzle of the summer?

Is your brand’s soundtrack closer to Barry White or Bach?

We’ll show you how a sensory approach cuts away the jargon typically associated with marketing and branding efforts, leaving only the base elements, or building blocks, that make up a perception.

Gallerier

Det her er et godt sted at fortælle folk mere om din virksomhed og de services, du tilbyder. Vil du gøre dette indhold til dit eget? Det er nemt.

bottom of page